„Digitális újdonságok az üzleti szereplőknek” címmel rendez szakmai napot a Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara november 23-án a HKIK székházban. A találkozón 3D-s nyomtatás, az energetika, az ügyfélkapcsolati rendszerek témákban tartanak előadásokat a szakemberek.
A három egységben megrendezésre kerülő szakmai nap előadásait november 23-án kedden 9:30-tól tekinthetik meg az érdeklődők HKIK székházában.
Előadások:
1. 3Dimenziós nyomtatás
• 3D printer – ZPrinter 450 színes irodai térnyomtató
Elődató: Turi Norber BIBUS Kft.
A 3D nyomtatási technológiával gyorsan, hatékonyan hozhat létre prototípusokat. Tervezők, mérnökök, egyetemi hallgatók munkáját nagyban elősegítheti ez az új eljárás, hiszen számítógépes adatokból közvetlenül gyártható le a háromdimenziós tárgy. Ezek a prototípusok hozzásegíthetik Önt újabb mérnöki és üzleti sikerek eléréséhez. A nyomtatót működés közben lehet tanulmányozni!
2. Energetika
• Kamarai összefogással 150 MFt megtakarítás
Előadó: Becskei Márk – HKIK gazdaságfejlesztési főmunkatárs
A földgáz,- és a villamos energia költségek optimalizálásának érdekében a Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara energia beszerzés közösséget hozott létre.
• „Földcímke” – energetikai tervezés modern technológiával
Előadó: Fülöp Gábor – HKIK főtitkára
• „Földcímke” ¬– technológiai bemutató
Előadó: Macsi Gergely – tudományos munkatárs BAY-LOGI
3. Ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM)
• Pályázati dömping 2011.
Előadó: Gonda László – Metodus Kft.
• Informatikai rendszerek bevezetésének támogatása a gyakorlatban
Előadó: Magyar Zita – Metodus Kft.
• Kulcs-Soft a kkv szektorban
Előadó: Szőke Lóránd Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt.
• Last minute lehetőség mikro, kis és középvállalatoknak
Előadó: Angeli László – ügyvezető igazgató MátraCOMP Kft.
Pályázzon velünk több telephelyet is kezelni tudó számlázással, CRM-el, raktárkezeléssel, távmunkával integrált vállalkozása weblapja és webáruháza megvalósításához.
• A KKV-k számára fejlesztett iMaster vállalatirányítási rendszer bemutatása és a bevezetés financiális hátterének taglalása
Előadó: Dr. Mester Csaba – Innovitas Kft. ügyvezető igazgató
Az iMaster több modulból áll, melyek közül a legfontosabbak az ügyfélkapcsolatok kezelését és értékesítést segítő (CRM), személyügyi (HRM), dolgozói teljesítményértékelő, iktató és dokumentumkezelő, készlet- és raktárnyilvántartó, pénzügyi, karbantartási modulok, melyek folyamatosan egészülnek ki továbbiakkal.